פסיכיאטריה – תרופות ותיאבון מוגבר

שאלה

שלום, אני לוקחת תרופות פסיכיאטריות , שבעקבות זאת יש לי תאבון מוגבר מאוד,מה לעשות? תודה
iconDoctorRound
תשובה
צריך לבדוק עם הפסיכיאטר מטפל לעבור לכדורים שפחות מגביר את התאבון. בהצלחה

עוד שאלות בנושא

שלום,

אני צריכה לעבור בדיקת eng. אני מטופלת בלוסטרל 300 mg ליום וכן למיקטל 300 mg ליום
שאלתי רופא אף אוזן גרון אם עלי להפסיק את התרופות לפני הבדיקה ואמר שעלי לשאול את הפסיכיאטר .
שאלתי את הפסיכיאטר ואמר שאינו מכיר את הבדיקה .
מה עלי לעשות, ואל מי עלי לפנות?
אודה לכם מאד אם תוכלו לענות לי בהקדם כי מועד הבדיקה מתקרב
יש לציין שאם אני לא נוטלת את התרופות יותר מ24 שעות אני מתחילה להרגיש כאבי ראש וסחרחורות כאילו אני בגמילה
תודה רבה

iconDoctorRound
פרופ' נתן גדות
מנהל היחידה הנוירולוגית

שלום,

אין כל בעיה לעבור את בדיקת eng בעודך נוטלת את התרופות שהזכרת.

אין צורך להפסיק.

לבריאות

שלום וברכה, במשך 11 שנים לקחתי כדור ציפרלקס בעקבות התאבדותה של בתי הקטנה, והרגשתי פחות או יותר טוב. לפני 4 חודשים הפסקתי לקחת אותו על דעת עצמי וכן הפסקתי לעשן. ומאז יש לי כאבי ראש כל פעם לכמה שניות וכל פעם במקום אחר בראש. הרבה דברים הפסיקו לעניין אותי ולפעמים גם מחשבות אובדניות ובכלל מחשבות טורדניות. אני לוקחת כדור שינה 1-2 כדי להרדם. אודה לכם על תשובתכם.
iconDoctorRound
תשובת הצוות הרפואי
שלום רב נראה לי שעדיף להיבדק על ידי פסיכיאטר שוב והוא ישקול התחלת שוב הטיפול תרופתי בעקבות התדרדרות במצב הנפשי.
הרופא משפחה נתן לי מרשם לתרופה אלפר ליד לחודשיים האם לקחת את זה או שיש דרך טבעית לצאת מזה כגון פסיכולוג ? ומה יותר מומלץ?
iconDoctorRound
תשובת הצוות הרפואי
אי אפשר להשיב על השאלה כאשר המטופל אינו מוכר אישית. לרופא המשפחה וודאי היה שיקול דעת. הדרך הנכונה היא לשאול אותו.

חיפוש מחלקה או רופא