לקחתי אוטרוגסטין קיבלתי סחרחורות חזקות האם זה קשור ?

שאלה

שלום, אני לוקחת אוטרוגסטין לדחיית המחזור כל לילה מזה שבוע פלוס ואמול בלילה שכחתי לקחת בזמן הרגיל ולקחתי כ5 שעות מאוחר ובמשך הבוקר קיבלתי סחרחורות חזקות ומאז אני במיטה האם זה יכול להיות קשור ואם כן מה עלי לעשות ? תודה
iconDoctorRound
מומחי המרכז הרפואי מעיני הישועה
תשובה
אין שום קשר לסחרחורת וזמן נטילת התרופה. רצוי לחפש סיבה אחרת.

עוד שאלות בנושא

גוש בשד

שלום,
בימים האחרונים יש לי נפיחות בשד שמאלי וההרגשה של כאב כאילו תפוס לי שריר שם או דלקת … אני לא עברתי לידה ולא בהריון. וזה פעם ראשונה תחושה כזו . הנפיחות היא פנימית מעין גוש מחובר.. חוץ מסרטן שד חס וחלילה ,יש עוד תסמינים של משהו אחר שיכול לגרום לזה?

drLindahHarell
Dr. Linda Harel
Senior Physician, Delivery Rooms

שלום רב.
עניין זה מחייב בדיקה ע״י כירורג שד בכל מקרה ובהקדם.
בהצלחה!

שלום, לפני כחצי שנה התקנתי טבעת תוך רחמית ומאז אני לא מקבלת ווסת וגם נהיו לי ציסטות ברחם מאז. הבטן שלי ממש נפוחה ולא מצליחה להוריד אותה. האם אני צריכה להחליף את ההתקן לפי התופעות האלו? תודה
iconDoctorRound
תשובת הצוות הרפואי
נא לפנות לרופא נשים שהתקין את ההתקן, לדעת האם הוא נובה טי. או מירנה. ולבדוק מדוע יש לך ציסטות.

היי,
רציתי לדעת מה החשיבות של קבלת מחזור?
מעולם לא היה לי מחזור סדיר, אני בת 21. לקחתי גלולות לתקופה ואז היה לי סדיר עם גלולות. הפסקתי לפני שנה ומאז קיבלתי מחזור אחד לפני 10 חודשים.
מה יכולה להיות הבעיה?
תודה מראש

iconDoctorRound
מומחי המרכז הרפואי מעיני הישועה

מחזורים לא סדירים לרוב מרמזים על בעיה הורמונלית של חוסר ביוץ ולרוב ניתן לתיקון פני לרופא נשים מטפל. חשיבות הביוץ הינה כשרוצים הריון.
ממליצה על קביעת תור במרפאת נשים במרכז הרפואי או לרופא נשים מטפל באיזורך.

רפואה שלמה !

חיפוש מחלקה או רופא