דימום בסיום נטילת פרימולוט נור

שאלה

שלום,

לקחתי פרימולוט נור במשך 6 שבועות, מיום לאחר הביוץ , ביום השלישי אחרי שהפסקתי לקחת את הכדור הגיע דימום "מוזר", התחיל בהפרשות חומות ודמיות, עוד יום אחד דימום די חלש ועוד כמה ימים של הפרשות דמיות שנראו רק בניגוב. השאלה שלי היא אם זה מהלך תקין? האם זה שהתחלתי את הטיפול למחרת ביוץ גרם לדימום חלש?.

אשמח לקבל תשובה מהירה כי אני די לחוצה שמשהו אינו תקין במערכת.

תודה.

iconDoctorRound
תשובה

ככל הנראה הסיפור של דימום לא רגיל לאחר נטילת פרימולוט נור אינו חריג ותגובת המערכת תקינה יש להמתין עד הופעת מחזור הבא וברוב המקרים דברים מסתדרים במידה ולא יש לפנות לרופא.

עוד שאלות בנושא

שלום וברכה אני לוקחת נורי דיי , מחר היום השביעי, האם זה כבר מגן? מה אופן השימוש בגלולה (ההוראות באנגלית) כשמסיימים חבילה מתחילים מיד חדשה או עושים הפסקה? תודה רבה.

iconDoctorRound
 Dr. Shani Chen Buchobza
Senior OB/GYN, Women & Maternity Division

כן.
ממשיכים ברצף

לקחתי פרימולוט נור 2 כדורים ביום למשך חודש.
הפסקתי לקחת ע"מ לקבל מחזור. קבלתי ווסת ביום השלישי לאחר שהפסקתי ויש דימום מועט ממש, כאילו סוף מחזור.
בד"כ אמור להיות דימום כבד יותר לאחר נטילת פרימולט לתקופה (כך אמרה לי רופאה).
יש סיבה לדימום מועט? האם יכול להיות שאני בהריון? מומלץ לבצע בדיקת הריון?

iconDoctorRound
 Dr. Shani Chen Buchobza
Senior OB/GYN, Women & Maternity Division

לא בהכרח דימום כבד

שלום וברכה, האם יש לדאג מדימום מאד חזק לאחר קריעת הבתולים? תודה,
iconDoctorRound
תשובת הצוות הרפואי
אם הדמם נמשך אז בהחלט צריך להיבדק ולראות אם יש קרע שדורש צריבה או טיפול אחר. בהצלחה

חיפוש מחלקה או רופא