שלום,
אני בת 45 סיימתי את הווסת לפני כ- 5 ימים. אתמול בבוקר התחילו לי כאבי מחזור בבטן התתחתונה נכנסתי לשירותים וראיתי דימום על הפד ובשירותים באסלה . היום בבוקר הכאבים כבר בבטן העליונה יותר והדימום גם מתחזק חשוב לי לציין שלפני הווסת האחרונה שיחקתי קצת עפ הפרימולוט נור האם זו הסיבה כי אני מאד מוטרדת
דימום חזר עם כאבי בטן לאחר 5 ימים שסיימתי את הווסת. הדימום הוא על הפד באסלה זה קצת מטריד אותי
אשמח שתענו לי במהרה

מחזור הווסת הוא בד"כ סדיר. שיבושים יכולים להיות מהרבה סיבות.
במקרה שלך השיבוש במחזור הוויסתי נובע מנטילת הפרימולוט נור.
לטיפול בפרימולוט נור יש מטרה ויש אינדיקציה.
לקחת את הפרימולוט נור לא על פי אינדיקציה וזה גרם לשיבוש המחזור.
קחי נגד כאבים הכאבים ייעלמו והדימום ייפסק. קבעי תור לרופא נשים להערכה
קיבלתי המלצה ומרשם לנובהרינג, אך זה חדש לי, אשמח לקבל הוראות שימוש ברורות.(הרופא כ"כ מיהר שלא הבנתי כלל).תודה!
את הטבעת מכניסים ביום הראשון של הווסת למשך שלושה שבועות, כעבור שלושה שבועות מסירים את הטבעת למשך שבוע ואז מכניסים חדשה