שלום,
לפני כשלושה חודשים התחלתי לקחת גלולות אסטל ואנדרוקור 10 מ״ג הן למניעת היריון והן לטיפול באקנה. (לפני טיפול זה הייתי ללא אמצעי מניעה כשנה) זאת הפעם הראשונה שאני משתמשת באסטל ובאנדרוקור ומרגישה שזה אולי מינון גבוה מדי של הורמונים או פשוט לא מתאים לי כי מאז שהתחלתי בטיפול אני סובלת מכאבים בבטן התחתונה לאורך כל החודש והחזה שלי רגיש במיוחד וכואב למגע.
ניסיתי להתייעץ ברופאת משפחה אך היא טענה שלא אמור להיות בעיה עם אסטל ואולי האנדרוקור מיותר.
חשוב לי לציין שהבעיה שלי בעור מפריעה לי, אך היא לא חמורה כלל וכלל, ואם האנדרוקור גורם לבעיות אחרות אין לי בעיה להפסיק איתו למרות ההטבה בפנים.
השאלה שלי האם אפשר להפסיק אנדרוקור אחרי שכבר התחלתי בחפיסה חדשה (לקחתי 4 כדורים) ובמידה ולא, האם האנדרוקור יכול לגרום לדכאון או לכאבי בטן קשים?
בתודה מראש,
אפשר בהחלט להפסיק לקחת אנדרוקור ולראות האם ישנה השפעה לטובה.
בברכה,
קיבלתי המלצה ומרשם לנובהרינג, אך זה חדש לי, אשמח לקבל הוראות שימוש ברורות.(הרופא כ"כ מיהר שלא הבנתי כלל).תודה!
את הטבעת מכניסים ביום הראשון של הווסת למשך שלושה שבועות, כעבור שלושה שבועות מסירים את הטבעת למשך שבוע ואז מכניסים חדשה
אני לוקחת סרזט במשך חצי שנה ולאחרונה נהיו לי מלא דימומים -האפ כדאי להפסיק את הסרזט ולחכות שהמחזור יגיע וישר לקחת יאז פלוס . השאלה אם המחזור לא יגיע? האם אני מוגנת מספיק?
כדאי מאד לגשת לרופא לבדוק מדוע הופיעו דימומים פתאום.
דימומים שכיחים בתחילת הטיפול אך בד"כ אינם מופיעים תקופה ממושכת